Les høgt for oss!

Årets barnehagedag blei fylt av vampyrar og høgtlesing.

I dag var det tid for den årvisse Barnehagedagen, og i år var temaet “Les høgt for oss!”. Så det gjorde eg.

To barnehagar, på Valen og i Uskedalen, hadde invitert meg på besøk for å lesa frå Vampyrane i Eplehagen, og eg fekk møta tre grupper med spente og engasjerte ungar.

Lukka blei ikkje mindre i barnehagane då Utdanningsforbundet sine utsende dukka opp med bokgåver til alle barnehagane i kommunen. For barnehagane som eg besøkte – og sjølvsagt for meg – var det ekstra stas at ei av bøkene dei hadde med i sekken var mi bok.

Dermed kan ungane fortsetja å lesa om bestefar i Eplehagen og dei blodtørstige naboane hans til dei blir grøne i ansiktet …

Leave a Reply

