Hurra! Nok ein draum går i oppfylling

Skald Forlag kjem med femte og siste bok i serien av antologiar som er illustrert av Gunvor Rasmussen, og eg er med.

Det siste halve året har vore full av draumar som går i oppfylling. Først fekk eg gjeve ut ei bok (Vampyrane i Eplehagen). Deretter blei eg antatt av eit av dei største forlaga i landet, og kjem ut med ungdomsboka Engel i Snøen på Gyldendal i vår.

Som om ikkje det var nok, har eg også med ein tekst i Fantasiboka, som kjem ut på seinsommaren. Dette er den femte og siste boka i Skald Forlag sin serie av antologiar med nye, nynorske forteljingar.

Dei fire første bøkene i serien (Godnattboka, Monsterboka, Trøysteboka og Eventyrboka) har alle blitt moderne klassikarar, og er blant bøkene som blir absolutt mest lese her i heimen.

skald bok

Det er – for å seia det forsiktig – ein draum som går i oppfylling å få bidra til den siste boka i serien. Og det er ikkje berre noko eg seier. Då eg så smått begynte å skriva på det eg håpte kunne bli barnebøker for halvtanna år sidan, sa eg til kona at det kulaste som kunne skje, var viss eg blei illustrert av Gunvor Rasmussen.

No skjer det, og det er berre ein ting å seia:

Hurra!

(Bileta er henta frå nettstaden til forlaget)

Leave a Reply

