Fint møte med publikum

Det er snart tre veker sidan Vampyrane i Eplehagen kom frå trykkeriet, og mottakinga har så langt vore fantastisk. Noko av det kjekkaste har vore å møta publikum ansikt til ansikt.

Då snakkar eg ikkje om foreldra og besteforeldra, som kjøper bøkene, men ungane, som strengt tatt er dei eg skriv for.

Eit høgdepunkt var då eg besøkte Handeland friluftsbarnehage for halvanna veke sidan. Dei hadde bestilt bøker til barnehagen, og eg kombinerte boklevering med høgtlesing for dei eldste ungane i barnehagen.

12268425_10156154897100462_692279594_o

På fredag er det tid for skulebesøk. Då skal eg innom alle sju trinna på Valen skule, for å snakka om vampyrar, bestefedre og skriving.

Det ser eg fram til.

Om du ønskjer å kjøpa eit signert eksemplar eller to, kan du senda epost til totlanders@gmail.com.

Leave a Reply

